İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyi Büdcə planlaşdırılması və icraya nəzarət şöbəsinin məsləhətçisi vakansiyası elan edir.
Haqqımızda:
İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyi (bundan sonra – Agentlik), icbari tibbi sığortanın tətbiqini təmin edən, Xidmətlər Zərfi çərçivəsində tibbi xidmətlərin maliyyələşdirilməsi üçün vəsaitləri idarə edən, səhiyyə xidmətlərinin alıcısı rolunu oynayan və bununla bağlı zəruri xərclərin ödənilməsini təmin edən publik hüquqi şəxsdir. Agentlik, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 24 noyabr tarixli, 1125 nömrəli Fərmanı ilə yaradılmışdır.
Təklif etdiyimiz imkanlar:
Gənc və peşəkar kollektivdə çalışma şansı;
Yüksək komanda ruhu və zəngin təcrübə qazanmaq fürsəti;
Karyera inkişafı üçün yaradılan şərait;
Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
İldə üç dəfə mükafatlandırma sistemi.
Tələb olunan səriştə və təcrübə:
Təhsil: Maliyyə, iqtisadiyyat istiqaməti üzrə ali təhsil;
Təcrübə: Maliyyə istiqamətində minimum 3 il iş təcrübəsi;
Texniki biliklər: MS Excel üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
Maliyyə hesabatları ilə işləmə bacarığı;
Dövlət satınalmaları haqqında qanunun tələbləri ilə bağlı biliklər;
Büdcə sistemi haqqında qanunun tələbləri ilə bağlı biliklər;
Vergi qanunvericiliyi ilə bağlı biliklər;
FRM sertifikatı üstünlükdür;
MS Power BI üzrə biliklər arzuolunandır;
IFRS üzrə nəzəri və praktiki biliklər arzuolunandır;
Şəxsi bacarıqlar: Ünsiyyət, komandada işləmə, vaxtın idarə edilməsi və analitik təhlil bacarıqları.
Vəzifə öhdəlikləri:
Hər il növbəti il üçün fondun büdcə layihəsinin və Agentliyin illik xərclər smetasının vaxtında hazırlanması və prosesdə müvafiq struktur bölmələrinin iştirakının koordinasiya edilməsi;
Müəssisələrin növbəti il üzrə təqdim etdikləri büdcə layihələrinin müvafiq olaraq Fondun gəlir və xərclərinə uyğunluğunun yoxlanılması və rəy verilməsi prosesində iştirak;
Agentlik və onun maliyyələşdirdiyi müəssisələrin proqnoz və faktiki xərclərinin qanunvericiliyə uyğun olaraq təhlili və kənarlaşmaların aşkar edilməsində, qənaət imkanlarının araşdırılması və xərclərin optimallaşdırılması üzrə təkliflərin verilməsi;
Agentlik tərəfindən maliyyələşdirilən müəssisələrin təsdiq edilmiş illik büdcə smetalarına uyğun olaraq maliyyələşdirilməsi və icrasına nəzarət prosesində iştirak;
Kənar auditin aparılmasına dəstək və auditorlarla əlaqəli şəxs kimi çıxış edərək tələb olunan məlumatların toplanılması və təqdim edilməsi;
Regional bölmələrin maliyyə əməliyyatları üzrə yoxlamalarının aparılmasında iştirak və hesabatın verilməsi;
ERP/Mühasibatlıq sisteminin tətbiq olunması, proseslərin təkmilləşdirilməsi və idarəetmə hesabatlarının avtomatlaşdırılmasının aparılması.
İş şəraiti:
İş qrafiki: Həftə içi 5 günlük iş rejimi (bazar ertəsi – cümə);
İş saatı: Mövcud iş saatlarından birinin seçimi ilə;
İş yeri: Bakı şəhəri, Lev Tolstoy 170.
Seçim mərhələləri:
Müraciətlərin nəzərdən keçirilməsi
Test mərhələsi
Müsahibə mərhələsi
Müraciət qaydası:
Vakansiyaya son müraciət tarixi: 9 iyun 2025;
Sizə uğurlar arzu edirik və komandamıza qoşulmağınızı səbirsizliklə gözləyirik!