09 Sentyabr 2021 11:27
Agentliyin “1542” Çağrı mərkəzinə cari ilin ilk 8 ayı ərzində 134 259 müraciət daxil olub
2021-ci ilin yanvar-avqust ayları ərzində İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyinin (Agentlik) “1542” Çağrı mərkəzinə ümumilikdə 134 259 müraciət daxil olub. Çağrı mərkəzinin koronavirus epidemiyası ilə bağlı xəttinə 36208, icbari tibbi sığorta və digər məsələlərlə bağlı xəttinə 35308, psixoloji dəstəklə bağlı xəttinə 2124, poliklinik xidmətlərlə bağlı dəstək xəttinə 6860, COVID-19 testinin nəticəsi və seroloji testlərlə bağlı xəttinə 33724, vaksinasiya ilə bağlı xəttinə isə 20035 müraciət daxil olub.
Koronavirus epidemiyası ilə bağlı xəttə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti koronavirus şübhəsi (14820), özünütəcrid müddəti (9471) və xarici ölkəyə getmək üçün tələb olunan tibbi arayışların verilməsi (1952) ilə bağlı olub.
İcbari tibbi sığorta və digər məsələlərlə bağlı xəttə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti müayinə və müalicə (5172), əlillik məsələləri (5139), dərman və cihaz təchizatı (4468) barədə olub.
Psixoloji dəstək xəttinin fəaliyyət göstərdiyi əsas istiqamətlər üzrə müraciətlərin sayı aşağıdakı kimidir:
- Müharibədən zərərçəkmişlər və hərbçilər üçün psixoloji dəstək – 264 müraciət
- İctimaiyyət və tibbi heyət üçün psixoloji dəstək – 255 müraciət
- Psixoloji pozğunluqlar (Psixopatologiya) – 71 müraciət
- COVID-19 xəstələri üçün psixoloji dəstək– 30 müraciət
Poliklinik xidmətlərlə bağlı dəstək xəttinə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti tibbi müayinə və müalicə (3428) ilə bağlı olub.
Çağrı mərkəzinə daxil olan bütün müraciətlər operativ şəkildə cavablandırılıb, araşdırma tələb edən məsələlər aidiyyəti üzrə müvafiq struktur bölmələrə yönləndirilib və müraciət edən şəxslər araşdırmaların nəticələri barədə məlumatlandırılıblar.
Məlumat üçün bildirək ki, Agentlik tərəfindən 2020-ci ilin mart ayında istifadəyə verilən Çağrı mərkəzi altı yönəldici xətt üzrə xidmət göstərir. Belə ki, Çağrı mərkəzinin koronavirusla bağlı xətti (1542-0) 7 gün 24 saat, icbari tibbi sığorta və digər məsələlər ilə bağlı xətti (1542-1) iş günlərində saat 09:00-dan 18:00-dək, psixoloji dəstək xətti (1542-2), poliklinik xidmətlərlə bağlı dəstək xətti (1542-3), COVID-19 testinin nəticəsi və seroloji testlər ilə bağlı xətti (1542-4) və vaksinasiya xətti (1542-5) həftəiçi 08:00-dan 22:00-dək, həftəsonu 09:00-dan 21:00-dək fəaliyyət göstərirlər. Qeyd edək ki, vaksinasiya xətti 2021-ci ilin əvvəlində istifadəyə verilib.
Xəbərlər
İcbari tibbi sığorta ilə 182 000-dən artıq doğuş aparılıb
16 İyul 2024 11:10
Diz oynağının endoprotezləşməsində İsveçrə istehsalı protezlərdən istifadə olunur
12 İyul 2024 10:42
Kəskin orta otitin cərrahi müalicəsi icbari tibbi sığorta ilə qarşılanır
09 İyul 2024 11:11
Tiroidektomiya əməliyyatı icbari tibbi sığorta ilə ödənişsizdir
05 İyul 2024 10:25
İcbari tibbi sığorta ilə qasıq yırtığı açıq və laparoskopik üsulla bərpa olunur
01 İyul 2024 15:18
İcbari Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyinin nümayəndə heyəti Yaponiyaya işgüzar səfər edib
28 İyun 2024 10:51
İcbari tibbi sığorta ilə 540 splenektomiya əməliyyatı icra olunub
24 İyun 2024 14:52
Zaur Əliyev Goranboy şəhərində vətəndaşları qəbul edib
21 İyun 2024 17:00
İcbari tibbi sığorta uşaqlığın çıxarılması əməliyyatını qarşılayır
21 İyun 2024 10:57
Agentlik, TƏBİB və Ankara Universiteti üçtərəfli anlaşma memorandumu imzaladı
14 İyun 2024 14:49